Sukienka na karnawał lub studniówkę - znajdziesz bez problemu!

By sandina - 22:33

Hej Kochani! :*

              Wiele z nas ma już ustalony termin balu maturalnego bądź karnawałowego. Lecz czy każda z nas kupiła już sukienkę na tę wyjątkową okazję? Jeśli masz charakter podobny do mnie i jeszcze tego nie zrobiłaś, bo każdą czynność odkładasz na ostatnią chwilę oraz nie masz konkretnego pomysłu na zakup, przyjrzyj się propozycjom, które zrobiłam specjalnie dla Ciebie.

    
               Sama miałam problem z zakupem sukienki, w której czułabym się wyjątkowo tego wieczoru. Jednak udało się! Wybrałam typ długiej sukienki a'la Greczynka, po prostu stwierdziłam, że nie ma się wielu okazji ,aby wyjść do ludzi w długiej sukni :D Nie powiem! Znalezienie w ostatnim czasie długiej sukienki w sieciówkach to nie lada wyzwanie! A co lepsze, aby była w dobrej cenie ;)

River Island - ok.150 zł
Oto kilka propozycji DŁUGICH SUKIENEK:
H&M - 229 zł
Mango - 159 zł
 
Mango - 249zł
 Ogólnie polecam takie sklepy jak: Mango, River Island i New Look. To chyba jedyne w których znajdziecie długie, szykowne suknie.



Jeśli chodzi o sukienki przed kolana, myślę, że aby je znaleźć, nie będzie większego problemu :)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. zycze Ci powodzenia w blogowaniu. ja niestety studniowke mam juz daleko za soba!

    OdpowiedzUsuń